İşbu alan adında ve alt sayfalarında sergilenen veya listelenen otomobillerin ve sair mal veya hizmetlerin belirtilen fiyatları, donanım ve teknik özellikleri, yetkili satıcılarda ve şubelerde değişkenlik gösterebilecek olup, bu kayıtlar sözleşmeye davet niteliğinde yorumlanamayacaktır.

Müşteri Deneyimi

Müşteri Deneyimi Birimi olarak siz müşterilerimizin, şirketimiz ve perakende satış / servis hizmetimizle ilgili her türlü talep ve beklentilerini yazılı olarak takip eder ve çözümleriz. Müşteri talep formuna işlenmiş talep ve beklentilerinizin belirlenen sürede sonuçlanması için gerekli takibi yapar ve süreç boyunca sizleri konuyla ilgili bilgilendiririz. Ayrıca yaptığımız düzenli anketlerle müşterilerimize vermiş olduğumuz hizmeti mükemmelleştirmenin yollarını ararız.

Otokoç Müşteri Deneyimi Birimi olarak amacımız sizlerden gelen şikâyetleri çözmek değil, "Mutlak Müşteri Memnuniyetini" gerçekleştirerek sizlerden hiç şikayet almamak ve müşterilerimizin beklentilerinden asla taviz vermemektir.

Her türlü öneri, talep, eleştiri ve yorumlarınızı hafta içi 08.00 – 17.00 saatleri arasında 444 3 300 numaralı İletişim Merkezimiz ve Whats App Hattımız, web sitemizde bulunan İletişim formumuz veya info@otokoc.com.tr e-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaştırabilirsiniz.iletebilirsiniz.
 

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

Müşteri şikayet ve taleplerini ele alma prosesini yürütürken açık, hızlı, güvenli, adil, duyarlı, erişilebilir, ücretsiz çözebilir ve şeffaf olmayı, bütünlük çerçevesinde değerlendirerek, gizli taahhüdüne bağlı kalarak müşteri memnuniyetini artırmayı hedeflemekteyiz.

Teknolojiyi yakından takip ederek, müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik çözümleri üretir, talep ve şikayet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden geçirir, etkinlikleri raporlar ve sürekli iyileştiririz.

Müşterilerimizden gelen her türlü geri bildirimi, ürün ve hizmetlerimizin kalitesinin ve iş süreçlerimizin iyileştirilmesini sağlayacak şekilde değerlendiriyor; mükemmeli hedefleyerek müşteri odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz.

  • Sorularınız, talepleriniz ve eleştirileriniz için hafta içi mesai saatleri arasında iletişim merkezimiz veya kurumsal online iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
  • Başvurularınızın alındığı bilgisi, e-posta ve sms yoluyla ya da iletişim merkezimiz tarafından iletilmektedir.
  • Başvurularınız herhangi bir ücret alınmadan adil, tarafsız ve eşit olarak değerlendirilmektedir.
  • Kişisel bilgilerinizin gizliliği bizim için son derece önemli olup başvuru konunuz haricinde hiçbir amaçla üçüncü şahıslarla paylaşılmamakta ve kullanılmamaktadır.
  • Başvurularınız şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde değerlendirilmekte, uygulanabilir çözümler sunmaya, ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korumaya özen göstermekteyiz.
  • Sorularınız, talepleriniz ve eleştirileriniz kayıt altına alınarak, çözüm önerileri ve alınan kararlar gerekçeleriyle açıklanır.