Dışarıdan bakıldığında; sağlam, akıllı ve yeni bir Ranger. İçeriden bakıldığında ise ileri teknolojinin ve pratik zekanın birleştiği bir kabin. Aslında o, derede, tepede ve otobandaki performansı eşit kılan bir pick-up.

Teknik ve Donanım Özellikleri

Ford Ranger Teknik Özellikleri 
Ford Ranger Donanım Özellikleri 

Rahatlıkla suda ilerler

Yeni Ranger, diğer araçların gitmeye korktuğu yerlere gider. Aslında, 800 mm* 'lik sudan geçme yüksekliği ile hem kuru arazide hem de sudan geçerken kendini kanıtlar.

Kilitlenebilir pickup kasası

Yeni Ranger'ın yük bölmesi, işinizle ilgili tüm aletlerinizi ya da hafta sonunda çıktığınız kamp gezisinde ihtiyacınız olan her şeyi taşıyacak kapasiteye sahiptir. Ayrıca yükünüzün güvenliğini sağlayan, tümü DIN uyumlu bazı özellikler de sunmaktadır. Güvenliğinizi ve iç rahatlığınızı sağlamak için bagaj kapağı manuel olarak kilitlenip açılabilmektedir.

Her araziye uygun seçilebilir 4x4

Normal sürüş için 4x2 (2H), kötü yüzeylerde ve çamurlu parkurlarda 4x4 Ağır Devir Takviyesi (4H) ve gerçekten zorlu arazi koşulları için 4x4 Düşük Devir Takviyesi (4L).
Elektronik bir sistem olan ESOF sayesinde, seyir halindeyken 4x2 ve 4x4 Ağır Devir Takviyesi arasında geçiş yapılabiliyor.

Aracınızın arkasını görebilme yeteneğiyle daha kolay geri vites

Geri görüş kamerası, geri vitesi seçtiğiniz anda otomatik olarak devreye girer ve aracınızın arkasında duran her şeyi gösterge panelindeki yerleşik 8" ekranda* gösterir. Sistem, en dar alanlara bile zahmetsizce park etmenizi sağlamak için sanal çizgilerle size yardımcı olur.

Otomatik olarak yağmura uyum sağlayan silecekler

Aracınızın yağmur sensörlü silecekleri için altı seviyeden birini seçtiğinizde, yağışlı havada otomatik olarak çalışmaya başlayacaktır. Silecekler aynı zamanda yağış miktarına dayalı olarak kendi hızlarını ayarlar.

Gerektiğinde otomatik olarak yanan farlar

Yeni Ranger'da bulunan sensörler günbatımında ya da diğer nedenlerle ışıkta aniden oluşan azalmayı algılar. Örneğin, aracınız bir tünele girdiğinde. Bu durumda otomatik yanan farlar devreye girer, bu sayede daha kolay ve daha güvenli bir sürüş sağlanır.

Römork Savrulma Kontrol Sistemi

Römork Savrulma Kontrol Sitemi, römorkun gezinmesi veya savrulmasını algılar ve sorunun giderilmesine yardımcı olmak amacıyla hızı düşürerek, daha kontrollü çekiş sağlar. Sistem, motor torkunu azaltarak ve tekerleklerdeki fren basıncını kademe kademe artırarak aracı yavaşlatır.

Eğim İniş Kontrol Sistemi

Eğim İniş Kontrol Sistemi, frene veya gaz pedallarına dokunmanızı bile gerektirmeden, arazi koşullarında yokuş iniş hızınızı düzenleyecek şekilde tasarlanmıştır ve hem ileri hem de geri viteslerde çalışır.

Devrilme Kontrol Sistemi

Devrilme Kontrol Sistemi, aracı izler ve devrilmeye yol açabilecek tehlikeli seyir koşullarını saptar. Sistem gerekli durumlarda müdahale edip, hızı kontrol altına almak ve dengeyi sağlamak için Elektronik Denge Kontrolünü devreye sokar.

Çekiş Kontrol Sistemi (TCS)

Gelişmiş bir Çekiş Kontrol Sistemi (TCS), tekerleklerin gereksiz patinaj yapmasını engeller ve ihtiyacınız olduğunda en iyi kavrama gücü, performans ve dengeyi sağlar. Sistem, aracınız hızlanır ya da yavaşlarken mümkün olan en iyi kavrama ve yol tutuş gücünü sağlamak amacıyla her tekerleğin gücünü sürekli olarak izler ve ayrı ayrı ayarlar.

İç Özellikleri